Werkcentrum Noordoost-Brabant presenteert zich vanaf nu in een vernieuwde uitstraling. Na een periode van ruim twee jaar met een eigen regionale identiteit, maakt het werkcentrum nu de overstap naar de landelijk vastgestelde huisstijl.
Vertrouwde inhoud, frisse look
Toen onze regio eind 2022 voortvarend van start ging met het werkcentrum, werd er gekozen voor een eigen herkenbare huisstijl. Deze regionale identiteit heeft ruim twee jaar goed gefunctioneerd en droeg bij aan de herkenbaarheid van onze dienstverlening in regio.
Inmiddels is er landelijk een uniforme visuele identiteit ontwikkeld die door alle werkcentra in Nederland wordt gehanteerd. Door aan te sluiten bij deze landelijke standaard, versterken we de herkenbaarheid en consistentie van het werkcentrum als geheel.
Hoewel de visuele identiteit verandert, blijft de kwaliteit van de dienstverlening ongewijzigd. Achter de schermen blijven dezelfde betrokken club mensen zich inzetten voor alles wat met werk te maken heeft.
De nieuwe huisstijl markeert een volgende fase in de ontwikkeling van ons werkcentrum, waarbij lokale expertise en landelijke slagkracht hand in hand gaan.